Testimine

Nõusolekuvorm

Olen vabatahtlikult nõus testimisel osalema. Olen nõus, et minu testimisprotsess salvestatakse. Olen nõus sellega, et minu andmeid töödeldakse, tingimusel, et kõiki andmeid, mida ma testimise raames avaldan või mis testimise raames tekivad, töödeldakse konfidentsiaalselt ja et andmeid ei avaldata kolmandatele isikutele viisil, mille puhul oleks võimalik andmete seostamine minuga. Tean, et võin testimisprotsessi igal hetkel katkestada.


Testi intro

Tere.

Aitäh, et olid nõus tulema meie mängu testima. Võta vabalt ja ära karda, me ei testi mitte sind, vaid mängu.

Mänguks on vana võidusõidumäng 80ndate lõpust, millesse me oleme sisse viinud paar muudatust. Mängi seda mängu nii, nagu sa ikka tavaliselt mänge mängid, aga ühtlasi püüa mängu ajal pidevalt verbaliseerida oma mõtteprotsessi.


Testimisplaan

testi algus
intro
salvestus algab
programmi käivitus
1. ülesanne
2. ülesanne
küsimused testijale
salvestus lõpeb
testi lõpp


Ülesanded testijale


  1. Vali mängu raskusaste, valitud raskusaste peab olema vähemalt „3“, seejärel vali „single race“
  2. Suurenda ja vähenda mootori pöördeid ning lülita käike üles ja alla



Küsimused testijale


  • Mis oli raskusastme valimisel kuvatava info juures arusaadav? Mis ei olnud?
  • Miks valisid just sellise raskusastme?
  • Mida sa muudaksid sisse lülitatud käigu kuvamise juures, et see oleks selgem?
  • Hinda käikude vahetamise mugavust skaalal 1st 10ni.

Kommentaarid

Populaarsed postitused