Persona ja heuristiline hindamine

task heuristik element mängus olemas? kommentaarid
raskusastme seadmine süsteemi oleku nähtavus punane ristkülik raskusastme seadmise sektsiooni ümber näitab, et hetkel saab raskusastet seada jah
kiivri asukoht raskusastme seadmise sektsioonil näitab hetkel aktiivset raskusastet
süsteemi ja pärismaailma ühilduvus sõna "beg." seondub lihtsusega ja "pro" raskusega jah
vanaaegse auto pilt seondub lihtsusega ja kaasaegse auto pilt raskusega
heledam taust seondub lihtsusega ja tumedam taust raskusega
kasutaja kontroll ja vabadus kuni sõidu alguseni on võimalik seatud raskusastet uuesti muuta jah
järjepidevus ja standardid midagi ebajärjepidevat ega ebastandardset ei ole jah
vigade ennetamine aktiivne raskusaste on nähtav kuni menüüst väljumiseni jah raskusaste võiks olla nähtav ka hiljem (raja ja auto valimisel ja sõidu ajal)
äratundmine, mitte meenutamine raskusastme seadmisel ei ole vaja midagi meeles hoida jah raskusaste võiks olla nähtav ka hiljem (raja ja auto valimisel ja sõidu ajal)
kasutamise paindlikkus ja tõhusus raskusastme skaala "liigub üle" (seades lihtsaimat raskusastet veel lihtsamaks, seatakse raskusaste raskeimaks ja vastupidi) jah raskusaste võiks olla valitav ka hiirega
esteetiline ja minimalistlik disain üleliigset infot üldiselt ei ole jah võib olla natuke ebaselge, kas vanaaegse ja kaasaegse auto ikoonid on ikoonid või on need näiteks nupud, millega saab midagi teha
aitab kasutajal vigu ära tunda, diagnoosida ja neist taastuda veateateid ei ole ei
abi ja dokumentatsioon ei ole teada, mis raskusastme muutmisega mängu mehhanismides reaalselt muutub
dokumentatsiooni ei ole
ei
käigu vahetamine süsteemi oleku nähtavus hetkel sees olevat käiku pidevalt ei kuvata ei sisse lülitatavat käiku kuvatakse skeemina, käigu vahetamise hetkel
süsteemi ja pärismaailma ühilduvus sisse lülitatavat käiku kuvatakse käigukangi asendite skeemina ei käigukangi asendite skeem ei ole paljudele inimestele tuttav
kasutaja kontroll ja vabadus käiku saab vabalt lülitada kogu sõidu vältel jah
järjepidevus ja standardid midagi ebajärjepidevat ega ebastandardset ei ole jah
vigade ennetamine käigu vahetamise vajadusest annab märku joonistatud tahhomeeter ja mootori heli jah
äratundmine, mitte meenutamine hetkel sees olevat käiku pidevalt ei kuvata ei
kasutamise paindlikkus ja tõhusus käiguvahetamise meetodit ei saa muuta
olemasolev meetod on ebamugav (kasutatavad nupud on halva koha peal ja üksteisest kaugel)
ei
esteetiline ja minimalistlik disain üleliigset infot ei ole jah
aitab kasutajal vigu ära tunda, diagnoosida ja neist taastuda veateateid ei ole
vale käigu valimisest annab märku joonistatud tahhomeeter ja mootori heli
so-so
abi ja dokumentatsioon abi ega dokumentatsiooni ei ole ei
ringrajal orienteerumine süsteemi oleku nähtavus valge ruut raja kaardil näitab mängija asukohta rajal jah kaart asub kaugel ekraani nurgas
valge ruut on üsna väike
valge ei ole väga kontrastne värv
süsteemi ja pärismaailma ühilduvus raja taust on joonistatud nii, et sellel on mõningane sarnasus päris loodusega so-so joonistus on väga stiliseeritud
muutub rajati vähe
muutub raja erinevates piirkondades vähe
kasutaja kontroll ja vabadus raja kaardi asukohta ja muid omadusi ei saa muuta ei
järjepidevus ja standardid midagi ebajärjepidevat ega ebastandardset ei ole jah
vigade ennetamine kurvi tähistavad raja triibulised äärejooned
saabuva kurvi kaugusest ja suunast annavad märku kollased sildid
jah
äratundmine, mitte meenutamine raja kaart ja raja taust näitavad, kus mängija parasjagu on jah
kasutamise paindlikkus ja tõhusus mängijal on võimalus valida, kas keskenduda orienteerumisele kaardi järgi või orienteerumisele raja tausta järgi jah
esteetiline ja minimalistlik disain üleliigset infot on vähe so-so on ebaselge, kas numbrid kollastel lippudel ja kas raja kaardil sõidusuuna tähis ja finišijoone koht annavad midagi kasulikku juurde
aitab kasutajal vigu ära tunda, diagnoosida ja neist taastuda veateateid ei ole ei
abi ja dokumentatsioon abi ega dokumentatsiooni ei ole ei
task heuristik element mängus olemas? kommentaarid
raskusastme seadmine süsteemi oleku nähtavus tagasiside on olemas jah
süsteemi ja pärismaailma ühilduvus "pro" ja "beginner", heledam ja tumedam värv ja autode pildid jah autode pilte ma alguses üldse ei märgandki
kasutaja kontroll ja vabadus jah, kui otsustan ümber, saan escape'iga tagasi jah
järjepidevus ja standardid sõnad ongi standardid, me teame, et "pro" tähendab rasket näiteks jah
vigade ennetamine ei ole mingit feedbacki, et kas ma olen ikka kindel, et tahan seda raskust valida ei
äratundmine, mitte meenutamine ei ole mingit meenutust selle kohta, mis ma eelmises menüüs valisin, kogu aeg ainult uus info ei
kasutamise paindlikkus ja tõhusus ei, ainult ühte moodi saab valida: kas paremale või vasakule ei
esteetiline ja minimalistlik disain väga lihtne, midagi üleliigset ei ole jah
aitab kasutajal vigu ära tunda, diagnoosida ja neist taastuda ei ole üleüldse mingeid veateateid ei
abi ja dokumentatsioon võiks olla, et kui ma valin  "pro", siis mulle öeldaks, mida see muudab; praegu ei ole midagi sellist ei

Kommentaarid

Populaarsed postitused